A ContentShop-nál stratégiai szemlélettel közelítünk a PR-hoz: olyan komplex kommunikációs kampányokat tervezünk, amelyek valódi értéket teremtenek – médiamegjelenések formájában ott, ahol a célközönség informálódik. Legyen szó új termékbevezetésről, piacra lépésről, eseménykommunikációról vagy éppen válsághelyzetről, minden PR-tevékenységünk mögött célzott üzenet, kiváló kapcsolatrendszer és professzionális kivitelezés áll.
PR – Stratégiai kommunikáció a márka hitelességéért és láthatóságáért
A Public Relations (PR) a vállalati kommunikáció egyik legfontosabb eszköze – híd a márkád és a nyilvánosság között. A hatékony PR tevékenység nem csupán a sajtómegjelenések biztosítását jelenti, hanem tudatosan építi egy vállalkozás reputációját, erősíti a márkaismertséget, és hiteles pozíciót alakít ki a piaci szereplők körében.
Milyen PR eszközökkel dolgozunk?
-
Televíziós, rádiós, online és offline média megjelenések szervezése
-
Sajtóhírek generálása
-
Sajtóanyag és PR cikk írása
-
Sajtólista összeállítása a célcsoportnak megfelelően
-
A sajtóanyag eljuttatása a megfelelő médiumokhoz, hírügynökségekhez
-
A sajtó képviselőivel folytatott egyeztetések
-
A média megjelenések koordinálása
-
Online és offline platformokon reklámfelületek keresése, fizetett PR cikkek vagy hirdetések elhelyezése
-
SEO PR cikkek elhelyezése releváns felületeken
-
Sajtóesemény, sajtótájékoztató szervezése és koordinálása
Eredmények amiket velünk el tudsz érni!
PR referenciáink
Tokaj-Hegyalja Egyetem
A “Tokaj Wine Congress” nemzetközi borkongresszus PR és marketing kampányának felépítése és lebonyolítása. A kongresszushoz kapcsolódó social tartalom gyártása, kampányok tervezése és menedzselése. Országos PR és média kampány szervezése és lebonyolítása.
Linkek: boon.hu, hirstart.hu, turizmusonline.hu, www.zetapress.hu, vince.hu/szakma, propeller.hu, cardsofwine.com, turizmus.com, kozbeszed.hu, szamoldki.hu, blikk.hu, lepesmagazin.hu, kilatomagazin.hu, hungarytoday.hu, origo.hu, hir36.hu, termekmix.hu, kanizsainfo.hu, keruletiujsag.hu, stylemagazin.hu, haszon.hu, hamuesgyemant.hu, kkvmagazin.com, magyarmezogazdasag.hu, acnews.hu, nemzetiagro.hu, melano.hu, borsod24.hu, profitline.hu, tozsdehirek.hu, szeretunkutazni.hu, storeinsider.hu, in.hu, agrarium7.hu, rendezvenyvilag.hu, esemenymenedzser.hu, globotv.hu, drive.hu, ujhirek.hu, bor.hu, publi24.hu, startlap.hu, royalmagazin.hu, szolnokinaplo.hu, borespiac.hu, indirekt.hu, bama.hu, toptura.hu, vaol.hu, origo.hu, vg.hu, frissvideok.hu, kemma.hu, heol.hu, boon.hu, europaradio.hu, gasztroll.hu, szabadfold.hu, haon.hu, magyarnemzet.hu, sonline.hu elmenyem.hu, alkotonok.hu, mti.hu, rsshirgyujto.hu, sajtoinformacio.hu, hirnavigator.hu, youtube.com, tv2play.hu, hirtv.hu, youtube.com
PrexRobot
A PrexRobot PR kampányában összesen 15 megjelenést vállaltunk, a kampányt 29 megjelenéssel zártuk.
Linkek: hirado.hu, indirekt.hu, origo.hu, 24.hu, hellovidek.hu, hirek.prim.hu, 10perc.hu, szeretunkutazni.hu, kilatomagazin.hu, tollal.hu, lepesmagazin.hu, portfolio.hu, acnews.hu, penzcentum.hu, iotmagazin.hu, ujhirek.hu, robot.hu, hirnavigator.hu, ma.hu, hirmagazin.eu, propeller.hu, makronom/mandiner, 24.twn.hu, figyelo.hu, stylemagazin.hu, atv.hu, naphire.hu
Aereco
Az Aereco esetében 14 megjenést vállaltunk, a kampány végén 20 megjelenéssel zártunk.
Leader Of The year
Leader Of The Year Gála kapcsán 18 megjelenést vállaltunk, a kampány végén 29 megjelenést összesítettünk.
Linkek: 10perc.hu, indirekt.hu, stylemagazin.hu, acnews.hu, indirekt.hu, uzletem.hu, Blikk, ma.hu, computerwold.hu, Metropol, Kiskegyed, 10perc.hu, Stylemagazin.hu, Hirado.hu, digitalhungary.hu, kkvmagazin.com, profitline.hu, Businessonline.prim.hu, lepesmagazin.hu, hirek.prim.hu, Hamu és gyémánt, in.hu, haszon.hu, propeller.hu, mmonline.hu, atv.hu, naphire.hu, Origo, vg.hu, figyelő.hu, twn.hu, femcafe.hu
ISD - Debreceni Nemzetközi Iskola
A Debreceni Nemzetközi Iskola országos PR kampánya során összesen 21 online média felületen, 5 rádióban és 1 televízióban vállaltunk megjelenést, a kampány végén az online platformokon a megjelenések száma 43 db volt.
A kampányban azt kommunikáltuk, hogy 2023-ban milyen egyedülálló elismerésben részesült az ISD, hiszen az Magyarországon elsőként szerezte meg az alsó, -és felső tagozatosok képzésére jogosító International Baccalaureate (IB), illetve a Primary Years Programme (MYP) mellé a nemzetközi érettségit adó Diploma Programme (DP) akkreditációját is. Így az ISD lett Magyarország első IB Continuum iskolája, melyben 3-tól 18 éves korig – óvodától az érettségiig – a teljes programban zajlik az oktatás.
Linkek: 10 perc.hu, acnews.hu, stylemagazin.hu, promotions.hu, Hírstart.hu, haszon.hu, origo.hu, hirnavigator.hu, hirado.hu, lepesmagazin.hu, szeretunkutazni.hu, mandiner.hu, vg.hu, propeller.hu, hungarianpress.hu, femcafe.hu, atv.hu, indirekt.hu, uzletesutazas.hu, ripost.hu, naphire.hu, divatikon.hu, alkotonok.hu, dumas.hu, mediasz.hu, klasszmedia.hu, premiumnews.hu, tolforgato.hu, premiuminfo.hu, csucsmedia, frenetikus.hu, beolvas.hu, fenypontban.hu, tutihirek.hu, primamedia.hu, megjelent.hu, hallottad.hu, media-valogatott.hu, celeb-hirek.109.hu, mensworld.hu, noimagazin.hu, 24.hu,
TV, Rádiók
Spirit Fm-Aktuál+, Jazzy Rádió-Happy Hours, Klasszik Rádió-cikk
Dolgozz velünk!
Ügyfeleink mondták
„Korábban nehezen találtuk meg a megfelelő csatornákat, hogy elérjük a célcsoportunkat, de a Contentshop csapata profin összeállított PR stratégiával támogatott minket az első pillanattól kezdve. Segítettek a sajtómegjelenések szervezésében, minőségi PR cikkeket írtak, és gondoskodtak róla, hogy az üzenetünk a lehető legtöbb releváns helyen jelenjen meg – online, offline, rádióban és televízióban is.”
„Nemcsak szép, hanem működő marketingmegoldásokat kaptunk a Contentshop-tól. A közösségi média kezeléstől kezdve a weboldalunk újratervezéséig minden egy kézben volt. A csapat gyors, rugalmas és mindig naprakész. Ritkán találni ilyen profi partnereket.”
„Egy induló startupként fontos volt számunkra, hogy olyan partnert találjunk, aki segít a márkaépítésben, és valóban ért az adatalapú marketinghez. A Contentshop pontosan ezt adta: strukturált kampányokat, kreatív tartalmat és igazi növekedést. Abszolút ajánlom őket!”