PR

Miért fontos a PR?

A PR az egyik legfontosabb tevékenység egy cég életében, hiszen ahhoz, hogy a partnereink, vásárlóink hosszú távon bizalommal forduljanak felénk, fontos, hogy tudatosan építsük fel a nevünket és a jó hírünket. A PR tevékenység azt a célt szolgálja, hogy különböző PR eszközök, tevékenységek bevonásával olyan pozitív imázst építünk fel és őrizzük meg az, amelynek köszönhetően növekszik az ügyfeleink bizalma a termékünkkel vagy szolgáltatásunkkal kapcsolatban.

Milyen PR eszközökkel dolgozunk?

  •  Televíziós, rádiós, online és offline média megjelenések szervezése
  •  Sajtóhírek generálása
  •  Sajtóanyag és PR cikk írása
  • Sajtólista összeállítása a célcsoportnak megfelelően
  • A sajtóanyag eljuttatása a megfelelő médiumokhoz, hírügynökségekhez
  • A sajtó képviselőivel folytatott egyeztetések
  • A média megjelenések koordinálása
  • Online és offline platformokon reklámfelületek keresése, fizetett PR cikkek vagy hirdetések elhelyezése
  • SEO PR cikkek elhelyezése releváns felületeken
  • Sajtóesemény, sajtótájékoztató szervezése és koordinálása

Minden, amit az értékes PR cikkről tudni érdemes

  • Az első és legfontosabb lépés, hogy a saját weboldalunk kellően rendben legyen, hiszen senki nem ad szívesen “ajánlást” olyannak, akinek a weboldala nem a megfelelő tartalommal bír, nem felel meg a mai marketing elvárásoknak vagy technikailag nem megfelelő.
  • Szükségünk van egy igazán jó szövegre képekkel vagy akár videókkal.
  • Szükséges egy olyan magas bizalmi indexű weboldal, ami hivatkozik ránk.
  • Fontos, hogy a célnak megfelelő linkelési technológiát válasszuk, hiszen Google már bevallottan bünteti a “túloptimalizált” link elhelyezéseket.

Milyen megoldások léteznek PR cikk elhelyezésre?

  • A legjobb megoldás, hogy írunk vagy akár íratunk olyan minőségi cikket, amit az online magazinok örömmel átvesznek. Ebben az esetben tudnunk kell, hogy jó sajtó kapcsolatok nélkül nem számíthatunk igazán sikerre. Sőt mi több, gyakran még jó kapcsolatok birtokában is borsos összegeket kell kifizetni a megjelenésekért.
  • Vásárolhatunk PR cikket privát blog hálózatokról (PBN), de számolnunk kell azzal, hogy a jövőben nem tudjuk milyen értéke lesz ezeknek a megjelenéseknek.
  • Körülnézhetünk, hogy mely weboldalak nyitottak a vendégblogolásra. Ha van rá nyitottság csak az a kérdés, hogy hogyan viszonozzuk a megjelenést.
  • Ezek főként olyan PR cikkes oldalak, amelyek a PBN-től eltérően a Google szemében is megbízhatónak számítanak.
  • Induló vagy még kevésbé ismert magazinokkal, blogerekkel kialakíthatunk olyan együttműködést, hogy az mindkét fél számára előnyös legyen.

SEO PR cikk

A korszerű linképítés egyik leghatékonyabb formája a SEO PR cikk. Természetesen fontos, hogy alkalmazásakor körültekintőek legyünk és kellő szaktudással rendelkezzünk, továbbá ismerjük a megfelelő technikai hátteret.

A SEO PR cikk a gyakorlatban azt jelenti, hogy a szövegíró elkészít egy jó minőségű és olvasmányos cikket, riportot vagy éppen interjút az adott cégről, szolgáltatásról, esetleg termékről. Ez akár közvetett módon is történhet.
Az elkészült cikk pedig megjelenik egy olyan weboldalon (magazinban, blogon, egyéb oldalon), ami a Google szemében magas a bizalmi indexszel bír.  A cikkben elhelyezésre kerül brand, vagy kulcsszavas link is, így amikor a Google robotok végigjárják az oldalakat és a hivatkozásokat keresnek, a megbízható oldalnak járó „elismerést részben átadják a céloldalnak. Természetesen ezeknek a megjelenéseknek a nagy része pénzbe kerül, de egy magas látogatottságú és nagy bizalmi indexű platformon megjelenni, valóban értékes és hasznos.

Mi a különbség a PR cikk és a SEO PR cikk között?

A hagyományos PR cikk az angol Public Relations (közönség kapcsolatok) kifejezésből származik és elsődleges célja egy adott termék, szolgáltatás, cég, márka általános jó hírének keltése. A klasszikus PR cikkre az jellemző, hogy a dicsérő szavak kapnak hangsúlyt, mondhatjuk azt is, hogy fényezzük a megbízót. Ezzel szemben egy jól megírt SEO PR cikk valamilyen kapcsolódó témakört jár körül és dolgoz fel, akár edukatív jelleggel. Értékes, hasznos információkkal szolgál és nem mellesleg a szövegben elhelyezett, céloldalra mutató linkek a Google szemében még megbízhatóbbá teszik a céloldalt.

Mivel a márkaépítés a Google szemében jelenleg az egyik legfontosabb rangsorolási tényező, így egyre gyakoribb, hogy a cikkeket úgy írjuk meg, hogy mindkét szempontnak megfeleljenek. Tehát egyszerre születik jó SEO PR és jó PR cikk.

Szeretne SEO PR vagy PR cikket elhelyezni? Akkor keressen minket!

Számos témakörben van lehetőségünk jól megírt SEO PR cikk elhelyezésre. Széles körű megjelenési lehetőségeket kínálunk olyan megbízható és releváns oldalakon, amelyeknek köszönhetően a cég, a termék vagy szolgáltatás nagyobb ismertségre tesz szert, és a Google szemében is nagyobb megbízhatóságot ér el.

Természetesen a szövegírásban is segítünk, hiszen fontos, hogy a szöveg olvasmányos és érdekes legyen, valamint tartalmazza a szükséges kulcsszavakat. Fontos, hogy olyan stílusban és műfajban készüljön el az adott írás, amely a leghatékonyabban képes bemutatni a céget, a terméket vagy éppen szolgáltatást.

Szövegíró kollegáink több évtizeden át a hazai médiában dolgoztak, jelenleg is gyakorló szövegírók, akik hatalmas tapasztalattal rendelkeznek. Pontosan tudják, hogy különböző műfajban milyen hangvételű cikkre van szükség és melyik magazinban mi a leginkább preferált megjelenési forma.

Amennyiben kész cikket szeretne elhelyezni, de nem biztos abban, hogy az megfelel a követelményeknek, úgy szívesen vállaljuk a meglévő cikk lektorálását, javítását, szükség esetén javaslatot teszünk a módosításokra.

Milyen tartalmakat gyártunk?
Amivel hozzánk fordulhat….

Weboldal, webáruház vagy érkező- más szóval landing oldal szövegírása

Az egyik erősségünk a weboldalak bemutatkozó szövegének megírása.  Nagyon fontos, hogy amikor a leendő partnerünk vagy vásárlónk találkozik az weboldallal, akkor milyen minőségben kommunikálunk vele, mennyire tisztán tudjuk átadni az üzenetünket. Egy professzionálisan megírt weboldal nagyobb bizalmat ébreszt a látogatójában és nem mellesleg képes az Ön jelenléte nélkül is értékesíteni. Akkor is dolgozik, amikor Ön éppen pihenéssel tölti az időt.

A precízen megírt érkezőoldal nagyban megkönnyíti a cég munkatársainak a feladatát, hiszen mire az ügyfél találkozik egy fizikai személlyel már teljes mértékben tisztában van az Ön által kínált termékkel, szolgáltatással, hiszen a weboldal szövege kellő információval szolgált számára.
Mivel a webáruházak piacán hatalmas a verseny nem mindegy, hogy milyen szöveggel vonzzunk több látogatót az oldalunkra és hogyan segít ez a nagyobb forgalom elérésében.

Legyen Önnek is olyan professzionálisan megírt, megfelelő kulcsszavakat tartalmazó weboldala, amelyet szívesen és érdeklődéssel olvasnak az emberek.

Ne feledje a könnyen átlátható és a minőségi szövegírás nagymértékben támogatja az Ön online megjelenését legyen szó céges, bemutatkozó weboldalról, webáruházról vagy éppen egy egyszerű landing oldalról.

Termékleírás

Egy webáruházban található terméket valójában a jó termékleírás értékesít. Amennyiben Ön webáruház tulajdonos és egy, vagy akár több nagyszerű terméket értékesít elengedhetetlen, hogy a termékekről megfelelő mennyiségű és minőségű információval szolgáljunk a vásárlóknak. Értékesíthetjük a legzseniálisabb terméket, ha nem tudunk kellő információt az adott termékről, akkor a vevők nem találják meg azt. Nekünk köszönhetően olyan professzionális termékleírások készülnek, amelyek vonzóvá, eladhatóvá teszi a termékét.

 

SEO szövegírás

Szeretne hirdetés nélkül, organikus keresésekből is forgalmat irányítani a weboldalára?  Annak érdekében, hogy sikeresen keresőoptimalizáljunk egy weboldalt, a kulcsszavakat a többi szóhoz viszonyítva optimális arányban, a megfelelő helyeken szükséges szerepeltetnünk. Ez egyaránt igaz a bemutatkozó, az értékesítési és a blog szövegekre egyaránt.

Blog szövegírás

Az egyik vesszőparipánk, hogy egy minőségi weboldal elengedhetetlen része a Blog menüpont. Ezt azért tartjuk fontosnak, mert egy folyamatosan karbantartott és friss információkkal feltöltött, jól működő céges bloggal úgy jutunk előrébb a Google találati listáján, hogy nem kell fizetnünk érte.

Segítünk megtalálni azokat a mágikus kulcsszavakkal, amelyeket a saját szakterülete kapcsán használnak az interneten keresgélők és olyan hatékony kommunikációs stratégiát dolgozunk ki, amelynek köszönhetően vezető pozícióba kerülhet a saját területén.

Hírlevél szövegírás

A jól megcélzott közönséghez megfelelő hangnemben, stílusban és minőségben szólni az egyik legnagyobb kincs. A műfaj szabályai szerint megírt hírlevéllel minimális befektetéssel, a lehető legköltséghatékonyabban szerezhetünk új partnereket vagy vásárlókat.  A hírlevél az egyik legnagyszerűbben működő marketingcsatorna, ezért érdemes rá figyelmet szentelni. Munkatársaink tisztában vannak azzal, hogy mi szükséges ahhoz, hogy felkeltsük az érdeklődést és ne a kukába végezze a levelünk még mielőtt elolvasták volna.

Növeljük a hírleveleink megnyitási arányát, hogy képesek legyünk nagyobb forgalmat generálni minimális ráfordítással.

 

Hirdetések szövegének megírása

Egy jól megfogalmazott, ütős hirdetési szöveg a Facebookon, az Instán, a Google Adsben, vagy a Google Cégemben segít abban, hogy megismerjék termékedet, szolgáltatásodat és azonnali cselekvésre ösztönöz. A rosszul megírt hirdetési szöveg kidobott pénz, hiszen nem hoz megfelelő eredményt. 

Kollegáink olyan frappáns, érdekes és figyelemfelkeltő hirdetési szövegeket írnak, amelyekkel könnyen kitűnhetsz a versenytársaid közül.

Közösségi média szövegek írása

Manapság már nem is lehet kérdés a különböző social felületeken való részvétel, de hiába a jelenlét, ha nem kommunikálunk rendszeresen. Gyakran az idő, a kreativitás és az írói véna hiányzik ahhoz, hogy megfelelő tartalom kerüljön ki a közösségi média felületekre. Profi szövegíróink segítségével értékes és minőségi posztok kerülhetnek ki a különböző platformokra, legyen szó az Instagramról, a Facebookról vagy bármely más felületről. A releváns tartalmak rendszeres publikálásával hozzásegítjük cégét a nagyobb ismertség eléréséhez.

Videó szövegírás

Nagyon fontos, hogy a marketing vagy edukatív jellegű videókat megfelelő szöveggel lássuk el. Számos felmérés bizonyítja, hogy nagyobb eredményt érhetünk el olyan videókkal, ami nem csak hangot, hanem feliratot is tartalmaz. Professzionális csapatunk segít ebben, hogy hatékony szöveget közvetítsük akár hang akár felirat formájában.

Sajtóközlemény írása

A jó sajtóközleményt úgy kell megírni, hogy felhasználható legyen különböző műfajokban. Pontosan tudjuk, hogy hogyan kell megírni egy jó sajtóanyagot, ahhoz, hogy elérjük a célunkat. Legyen érdekes, ha kell edukatív, tartalmazza az adott cég, szolgáltatás, vagy termék előnyeit, és mégse legyen reklám. Úgy kell eladnunk egy adott terméket, szolgáltatást, hogy az megfelelően szolgálja a marketing célokat, ugyanakkor megfeleljen a szerkesztőségek által támasztott szigorú követelményeknek is. A médiában szerzett több évtizedes tapasztalatunknak köszönhetően ügyfeleinknek nap mint nap készítünk olyan sajtóanyagot, amelyeknek segítségével rendkívül eredményes PR kampányokat bonyolíthatunk le. Ön biztos lehet abban, hogy az általunk megírt cikket a média közölni is fogja. A kampányoknak kézzel fogható eredményei vannak.

 

PR-cikk írás

A jó PR cikk hitelesen, világosan, mindenki számára érthető formában adja át az információkat. Úgy, hogy közben kiemeli annak egyediségét, előnyeit.

Mi segítünk abban, hogy meggyőzően és eredményesen kommunikáljon az adott területről. Az általunk írt PR cikkek jelentős részét a szerkesztőségek változtatás nélkül leközlik, hiszen mi több évtizedes tapasztalatunknak köszönhetően tisztában vagyunk azzal, hogy bizonyos műfajokban milyen stílusban és hangvételben szükséges kommunikálnunk.

 

Lektorálás

Ha Önnek kész szövege van és szeretne megbizonyosodni arról, hogy az megfelelő stílusban íródott, nem tartalmaz helyesírási és stilisztikai hibákat akkor szívesen segítünk. A tökéletesen megfogalmazott, nyelvtani hibáktól mentes szöveg bizalmat ébreszt, hiszen azt sugallja, hogy a tulajdonosa precíz és a tökéletességre törekszik.

Comments are closed.