PR Referenciák
PrexRobot
A PrexRobot Pr kampányában összesen 15 megjelenést vállaltunk, a kampányt 29 megjelenéssel zártuk.
Linkek:
Aereco
Az Aereco esetében 14 megjenést vállaltunk, a kampány végén 20 megjelenéssel zártunk.
Leader Of The year
Leader Of The Year Gála kapcsán 18 megjelenést vállaltunk, a kampány végén 29 megjelenést összesítettünk.
Linkek:
Debreceni Nemzetközi Iskola
A Debreceni Nemzetközi Iskola országos PR kampánya során összesen 21 online média felületen, 5 rádióban és 1 televízióban vállaltunk megjelenést, a kampány végén az online platformokon a megjelenések száma 43 db volt.
A kampányban azt kommunikáltuk, hogy 2023-ban milyen egyedülálló elismerésben részesült az ISD, hiszen az Magyarországon elsőként szerezte meg az alsó, -és felső tagozatosok képzésére jogosító International Baccalaureate (IB), illetve a Primary Years Programme (MYP) mellé a nemzetközi érettségit adó Diploma Programme (DP) akkreditációját is. Így az ISD lett Magyarország első IB Continuum iskolája, melyben 3-tól 18 éves korig – óvodától az érettségiig – a teljes programban zajlik az oktatás.
Linkek:
TV, Rádiók
Comments are closed.